CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nov 10, 2015

bukan aku atau kamu

Bukan aku atau kamu yang menyatukan kita.
tapi Dia dengan segala keindahan-Nya hingga kita bersama.
.
Bukan aku atau kamu yang meminta kita untuk bersama.
tapi Dia dengan segala Kasih Sayang-Nya kepada Hamba-Nya hingga kita punya cerita suka dan duka.
.
Aku dan kamu manusia biasa.
hanya hamba-Nya yang berlumuran dosa. 
maka aku dan kamu tak pantas untuk menyombongkan diri. 
karena kita sama dihadapan-Nya.
.
Maaf kata yang terucap.
semoga Alloh menjadikan aku dan kamu insan yang lebih baik lagi.
Ied Mubarok semuanya.
.
Salam Rindu dari kami perantau di tepi Laut Merah.
anik dan wandi 
yang sedang menanti kelahiran buah hati.
InsyaAlloh tahun depan sudah bertiga. 😊 #Iduladha #saudiarabia #perantau #tulisansaya

No comments:

Post a Comment